söndag 22 februari 2015

Söndag

Åh, jag är verkligen sådär jätte skönt trött i både kropp och knopp.. känns som att kroppen väger bly. Haha! Det ska bli skönt att sova snart :)

helgen har varit lugn men konstigt nog fullspäckad! I fredags så var frida och Emil + barn här på middag, röjtime som vanligt. På lördagen lämnade jag Clara hos mormor och morfar sen åkte jag och jobbade. På kvällen blev det några öl med lite diverse människor här på landet. Idag har det jobbats igen och efter jobbet så åkte jag till mamma och pappa för att hämta hem skruttan, fick lite goo middag också ;) Och som sagt nu så har jag slagit ner rövva här i soffan, helt slut.

Den här förbannade förkylningen ger ju inte med sig heller, dock ingen feber längre så det är ju bra. Men hostan och det ständigt rinnande snoret.. Nej usch, less!

Ögona  håller på att ramla ihop, dags att borsta gaddarna!

Fick en bild på mamma och pappa som unga, hehe.. snyggingar 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar