onsdag 25 februari 2015

Ögonen går i kors

Snacka om att jag har flängt idag.. Kära nån! Jag och Clara packade ihop oss igårkväll och åkte till mami och papi för en sleepover eftersom min bil har varit på Glasklart idag för montering av ny framruta, tiden :) Så kändes det lite bättre att sova i stan så man var lite närmare allting. Sån tur var så kunde pappa cykla till jobbet så att jag hade tillgång till bil under dagen!

Först blev det rusta och Ikea med mamma och Clara. Sen skjutsade jag hem dom och drog till maxi för en rejäl handling av mat och diverse småplock för bakning. Vilket blev mycket billigare än vad jag tänkt mig, haha, halleluja!
Körde hem alla varor till västeråker lite snabbt för att sen hinna tillbaka till stan innan fyra och hämta min bilnyckel på glasklart innan dom stängde. In på Bolandcity för å hitta en födelsedagspresent till Adam, tillbaka till salabacke och hämta upp Clara mamma och pappa och så tillbaka till glasklart för att hämta bilen. 😅 Sen packade jag och Clara in oss i min bil och åkte på kalas hos Patrik & Helen där micke redan befann sig och nu kära vänner så är vi hemma, i soffan och gör inte ett skvatt!! Pjuuuh!

Alldeles ont i huvudet för att jag åkt så mycket bil och flängt över hela uppsala.. tur att man inte har såna här dagar så värst ofta. Mot kvällen  så kom dessutom claras feber tillbaka.. dumma förkylning hon har. Försvinner aldrig. Hon kan ju knappt vila mer än vad hon gjort dom senaste 2 veckorna. Jaja.. det får bli en lugn torsdag och fredag iaf.
Lite bakning inför min 27e födelsedag på lördag. Kära nån! 3 år kvar till 30.. det är ju sjukt! Fort gåre..

Kändes som vi fyllde 20 nyss ju!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar