torsdag 30 maj 2013

vaaarmt

Clara sover i vagnen då passar jag på att slappa lite hemma hos svärmor! Inte helt fel med pool. Riktigt varmt ute förtillfället.. Smälter nästan bort. Igår hade jag tur att min mamma kunde vara barnvakt medans jag jobbade! Kunde icke vara hemma. Clara är fortfarande snorig, så dagis blev ju uteslutet denna vecka! Nya tag nästa vecka!

I helgen ska micke på svensexa hela lördagen, så vi får se vad jag & lilla tösen hittar på! Gillar ju att planera & sådär, samtidigt som det är väldigt skönt när det blir lite spontana saker! Så vi får se helt enkelt.

Man kanske skulle angagera sig att hitta en klänning till bröllopet som vi ska på om 3 veckor! På midsommardagen lixsom. Även en liten midsommarklänning skulle ju inte sitta helt fel.. Tiden går så fort! Hinner inte med!

Inte för att låta bitter, men sommar'n kommer bara svischa förbi känns det som. Ska verkligen försöka ta vara på varenda kväll som går!!



- från iphonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar