tisdag 28 maj 2013

Piggelin

Då är man pigg såhär mitt i natten! Clara har grinat till och från i en timme nu om ont i örat. Hoppas alvedonen hjälper till lite snart så att hon får sova & vi med för den delen! Dock är det en myggjävel här inne som förstör min sömn också.. vi får se hur det går! Ljust på himlen är det med. Haha. Hallelujah..

Imorrn blir vi det vab för min del. Typiskt. När man som mest inte vill, då, då måste man va hemma!! Inte så mkt att göra åt iofs, lill pluttan måste ju bli frisk!

Från det ena till det andra så började jag måla om vårat vardagsrumsbord häromdagen! Färglagren torkade väldigt fort & endast 3 lager räcker. Helt otroligt.. Trodde faktiskt jag skulle få kämpa ihjäl mig med detta bord! Men nej, icke.. Så det var ju skönt! Kommer en liten före/efter bild imorrn:) gillar det här med före&efter bilder! Tycker det är så härligt vad lite färg kan göra:) Om man tycker att vit är en färg förstås, hehe!

Jaja.. Ska försöka sova lite nu!


- från iphonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar