tisdag 25 september 2012

Lite ditt & lite datt

Fan vad dagarna flyger iväg. Man hinner inte med!

Helgen var iaf kanon! I fredags blev vi bjudna på middag hos perra & annakarin. Jag stog för fikat & det blev ju såklart cheesecake (på mickes beställning). På lördagen var det jobb för min del, slutade vid 5. Då var det marschpannkaka hem & börja med maten. Mina päron skulle bli bjudna på middag minsann :) en mycket mysig kväll med en vild liten Clara!
Söndag sen då! Jobb för mig. Efter jobbet så gick vi alla tjejer på Skopunkten ner & käkade middag på Stationen! Jävligt trevligt, fint & gott ;))

Igår var jag ledig så bestämde att claris fick vara hemma med mig! Vi åkte till öppna förskolan & hängde en sväng. Men Clara blev grinig, trött & hungrig på samma gång (=ingen trevlig kombo) så vi åkte till Donken & käka lunch med Raffe Albin Elin & Frida!

Idag var det jobb igen, kom hem till färdiglagad mat ❤ + att x-factor precis började på tvn!! sicken suverän kväll!!

Imorgon ska mitt hår få sig en ny omgång! Nu ska jag sova! :)




- Från iPhonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar