torsdag 20 september 2012

En sjujäkla bra dag


Jajjemen.. Denna dag har varit riktigt bra!

Började dagen med att lämna en glad Clara på dagis. Hon gick direkt till fröken när vi kom dit & lämnade napp&snutte för att sedan traska vidare till sandlådan. Sen vinkade hon så glatt "hejdå" till mig. Gulle❤

Jag åkte vidare till gränby & shoppade två tröjor! As snygga. Ska nog visa en bild imorrn till och med. Mötte upp min kära vapendragare Frida, för en fika innan vi båda skulle dra på jobb!!

Jobbdagen har gått braa. Trevliga arbetskamrater, trevliga kunder & en allmänt härlig stämning..

Sen ikväll när man kom hem så möttes man av en super glad & busig familj. Micke & Clara hade pott-träning. Hahaa!!

Får väl an se hur det går på den fronten. Men övning ger färdighet!

Nu ska ja gosa ner mig i sängen & skriva en liten inköpslista!


GOONATT!!!


- Från iPhonen

1 kommentar:

  1. hej jag heter nathalie och jag vill träffa dig snart! vill du följa med och bruncha på skarholmen på söndag? vi tänkte boka bord kl 13. puss

    SvaraRadera