torsdag 16 augusti 2012

Snart helg


dagarna går så fort så jag knappt vet vilken veckodag det är! Vilket resulterade i att jag glömde bort att jag skulle träffa lite härliga brudar idag :/ kom på det vid 3 tiden lixsom! Förlåt tjejer!
Jag som aldrig brukar glömma sån saker, men men. Inte mkt att göra åt nu!

Idag hade allt gått jätte bra för clarisen på dagis. Hon hade t.om ätit lunchen :) inte bara frukt! Envisa unge säger jag bara. En riktigt bestämd tjej har vi kan jag lova. Säger hon nej så är det så. Haha, kommer bli tufft! Imorrn är det äntligen fredag, vilket innebär lite helg & lite slapp!! Så jäkla skönt.

Är så jäkla less på att åka bil så ni förstår inte. Men vad gör man inte för det finaste man har? Det är väl bara stå nu under inskolningen. Men att sitta & åka 12 mil per dag är ingen hit.. Lovar!! Därför är helgen mer än välkommen.

Imorgon blir det nog en liten middag & vin mys hos MaddeH (som hon så fint fick heta när vi gick på ramsta :) Men innan dess så ska jag uträtta lite ärenden under tiden Clara busar på dagis. Förhoppningsvis tar det lite tid så att jag kan hämta henne när jag är klar. Vägrar åka hem emellan..

Synd att man inte får milersättning..

- Från iPhonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar