lördag 25 augusti 2012

Känns som söndag


Jag borde pallra mig isäng snart eftersom jag ska jobba imorrn! Det är dock inte så länge. Plus att det är rätt skönt att sitta & titta på tv själv :) claris sover & Micke besöker Arne en sväng.

Clara har inte haft nån feber idag, men man märker att hon inte är riktigt kry än.. jobbigt att ha feber så många dagar ju.. Såå idag har vi inte gjort nånting. Varit ute lite & gosat i soffan för det mesta. Riktigt skönt. En powernap har jag oxå hunnit ta! Inte igår direkt.
Nu på kvällskvisten fick vi go middag hos svärmor :) Frida & raffe var oxå med. Sen när dom skulle gå hem så grinade Clara, så himla mkt. Verkligen hjärtskärande. Hon ville ju att dom skulle stanna kvar.. pluttan <3

Hon har aldrig grinat sådär till nån annan än mig & Micke typ, så det var nå nytt. Men med hennes "fas" som hon är inne i nu så kan verkligen allt hända känner ja!

Iaf, igår var en rätt stressig dag. Känns det som nu när jag tänker efter. Lite fara & flänga med för den delen. Jobbade på dagen & efter det gick jag över till bolandcity & shoppade lite:) Lina hämtade upp mig så åkte vi till stationen och hämtade hennes karl, sen tillbaka till bolandcity. Handlade lite & besökte bolaget. Därefter åkte vi hem till lina. Käkade, fixade oss & sen vart det bussen ner på stan. Jag mötte upp en lullig Frida ;) och vi traskade hem till Jill. Där vi mötte upp lite fina bruttor!! Därifrån gick alla mot en annan förfest. Som var den lugnaste jag varit med om tror ja. Man var ju inte taggad direkt.. men men. Frajdolajnen & jag drog våran kosing mot flurran (där det inte var mkt folk(?). Vi försökte verkligen få igång vårat bästa partyhumör.. men det gick inte så bra som vi hoppades, haha.. Vid halv tre snåret lessnade vi & hoppade in i en taxi för hemgång.

Rätt värdelöst att åka så långt, när det enda man vill just då är att komma hem & slänga sig isäng. Nej övernattningslägenhet skulle sitta fint gånger som denna! ;)

Well, well.. Nu ska jag gosa ner mig i soffan!

Hejpa!!

- Från iPhonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar