måndag 28 maj 2012

Vardag igen


Igår var en bra dag! Awesome väder, så vi solade i princip hela dagen lång! Längesen man låg i bikini :) Clara plaskade i en liten pool som farmor & farfar köpt. Den gick ju hem, kan man lugnt säga. Haha! Hon älskar verkligen vatten :)

På kvällen så åkte jag Camilla & Jeanette till Wik & fiskade & drack lite öl. Fiskarna käkade upp all mask men det blidde ingen fisk. Sen åkte vi hemåt & satt på våran altan & drack :) skit myysigt! ❤

Idag är jag lite seg, men jag & claris sov till klockan 10 imorse! Snacka om sovmorgon :) guuld värt!

Imorrn.. Då ni.. Då ska jag JOBBA :) på skopunkten! Ska bli så fantastiskt jävla roligt så ni förstår inte!! Ska oxå bli så skönt att få lära sig nå nytt & göra nåt annat för omväxlingens skull! Aa jag längtaaar!

Lite pics från gårdagen då!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt för dig att få börja jobba! Kul att få göra nått nytt och något utanför hemmet. Ska clara börja på dagis? Eller kommer Micke gå hemma? Kram!

    SvaraRadera
  2. Kuuuul med skopunkten stumpis. Lycka till!!:)puss/Nina

    SvaraRadera