fredag 11 maj 2012

Fredag fredag

Fredagkväll nudå. Blåst & regn ute, skit väder alltså. Tur att mina kanaler funkar iaf. Stackars dig Frida :) förtillfället är jag änka. Dotra sover & karln är & lastar en grävmaskin inför morgondagen. Förhoppningsvis kommer mina kära svägerskor & gör mig sällskap snart :)

Idag har jag & Clara varit på gränby med mamma. Vi blev bjudna på lunch & jag fick även en väldigt fint poncho liknande tröja av min mamma. Dock inte med mig hem eftersom det bara fanns en kvar av den i boländerna på lindex, men ska hämta hem den snarast. Clara fick en jätte gullig leopardklänning :)

Clara sov ingen förmiddagslur idag så i bilen på väg hem somnade hon en sväng. På vägen hem svängde vi förbi frida & raffe. (som blev en liten svöng på ca 3 timmar, haha).Där även Sara Rebecca & hennes son almis var. Röj kan man säga!! Haha. Fredag & alla var lite trötta, inte behöver jag säga mer. Dock var Clara en solstråle eftersom hon endast sovit 30 minuter på hela dagen! Guldstjärna till henne! ❤

Tro det eller ej så somnade hon inte förens strax innan 10 ikväll. Utan gnäll. Man blir ju farscinerad, hur orkar dom? Jag håller tummarna på en bra natt!!
Dom har inte varit dom bästa de senaste dagarna. Tänder på g & idag har dom äntligen spruckit igenom, än sålänge 2 st på överkäken! Allting brukar ju vara som värst innan dom kommit igenom tandköttet så nu ska det väl bli bra igen. Hon har inte haft feber på över ett dygn nu iaf så det känns braa!

Nej ni.. Nu börjar Transformers på fyran. En riktigt favorit!! Hejpåer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar