torsdag 3 maj 2012

Fort gåre

Veckorna går riktigt riktigt fort nu tycker ja! Redan fredag imorgon lixsom! Skönt. Vad har man gjort denna då..

Måndag & Valborg. Det blev ju som sagt en riktigt lugn Valborg. Clara sov hos sin mormor & morfar. Jag & Micke mös & tittade på tv hela kvällen & slumrade lite i soffan. As skönt. Det händer ju aldrig numera, att man kan slumra i soffan alltså.

I tisdags var det kanon väder, var ute i stort sett hela dagen. Jag mådde riktigt bra. Febern var borta! På kvällen tog jag mig ett glas vin & vi grillade nere hos svärmor!!

Igår så var det ju riktigt fint väder också. Såklart så spenderade vi hela dagen utomhus. Lekte & solade! Jag & Jeanette fick nå ryck mot eftermiddan & blev sugna på att åka till stan & mysa lite. Så efter några telefonsamtal så var set klart! Vi tog bussen till stan & mötte upp massa goa bruttor i Stadsparken. Tjattrade & drack. Runt tio snåret blev det kallt så vi traskade till terassen & fortsatte där! :) vid halv tre så räckte det så jag & Jeanette tig taxi hem! En mycket spontan & härlig kväll! :)

Idag har det varit lite segt. Men vi har varit ute hela dagen endå! Dock sov Clara otroligt länge på förmiddan idag. Mellan 10.30-14.00. Sjusovare. Men efteråt gick vi ut igen. Clara älskar verkligen sin gunga. Hon skriker nej nej nej om man ska ta ut henne därifrån, haha! Så jäkla gulligt!

Nu sitter vi i soffan. Nyduschade & claris sover! Gluttar på lets dance.. Men efter det blir det nog sängen. Fick ju bara ynka 4 timmars sömn inatt. Hujdamig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar