tisdag 2 februari 2016

V.30 igår

Yepp, igår klev vi in i vecka 30! 30 lixsom!! Herregud, nu räknar man ju verkligen ner till ankomst.
Idag har barnmorskebesök stått på schemat. Det såg bra ut & lillebror växer på. Han har tydligen gottat ner sig ordentligt med huvudet redan. Lite ruckbart fortfarande 😏
Annars rullar det väl på. Har dock väldigt mycket sammandragningar om dagarna, vissa gör lite ont andra inte. Blir det fler onda än såhär så skulle vi ringa förlossningen!

Jag stressar verkligen inte med handling av kläder, blöjor & allt vad man behöver. Jag tänker "ja, men jag hinner köpa det sen". Haha, då brukar jag senare tänka på hur stressad jag skulle bli OM han vill komma ut tidigare och jag INTE har inhandlat dessa saker.

Mmmm.. tåls att börja ta tag i ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar