fredag 26 februari 2016

Sova?

Den senaste veckan så har jag sovit så fruktansväärt dåligt. Vet inte ens om jag kan kalla det sova när man är mer vaken. Energin blir ju inte på topp direkt.
Kändes verkligen igår när jag jobbade. Fick gå så sakta överallt,ville mest sitta ner hela tiden och andfådd som jag vet inte vad. Herregud! Nej det var inge vidare! Huvudvärken har smugit sig på redan så får se hur länge den håller i sig idag.  😕

Häromdagen klickade jag hem kanske världens snyggast skal till min telefon. Hoppas så himla mycket att det ska ligga i brevlådan på eftermiddagen 🙈 meeen med vanlig tur kommer det säkert på måndag. Haha!

Idag ska vi in och småhandla lite. Släkten kommer och firar mig på lördag. Får se om jag hittar nån smarrig tårta för har ingen fantasi att baka nå roligt i år, tyvärr. Men det är ju inte hela världen! Fika som fika 👌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar