onsdag 13 januari 2016

Växer olika

Suttit och kollat igenom min gamla blogg lite för & jämföra graviditeterna. Väldigt spännande! Så är det ju extra roligt eftersom det är en pojke denna gång. Vissa saker kommer man ju inte ens ihåg.
Det som är mest lika är huvudvärken och halsbrännan.
Annars så är det lite andra krämpor denna gång. Har en helt annan trötthet i kroppen, svullna ben har jag haft sen v.24 och det fick jag inte förns v.32 typ med Clara.  Magen är liite mindre denna gång och så har jag en lite annorlunda form på magen ☺

Det är ju sjukt spännande, verkligen. Lite skraj blir jag dock när jag tänker på förlossning och allt vad det innebär.. jobbigt på nåt vis att veta vad man har att vänta sig, samtidigt som det lugnar en lite att man vet. Definitivt en konstig känsla.

Här är skillnad på magen i v. 27 övre bild är med Clara och undre med  lillebror! 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar