fredag 15 januari 2016

Pensionär

Sitter förtillfället och roar mig lite med en liten kaffe och en omgång pasians. Pensionärs varning tycker micke, haha. Men det är väldigt stimulerande faktiskt.
Vädret ute är ju helt underbart, lite kallt kanske. Får se om vi går ut idag eller inte.. elda hela dagen är ett som är säkert iaf!

Beställde barnvagn för ett tag sen, en Brio happy classic i silvrigt chassi och navy blue sitt/liggdel. Super fin verkligen. Både jag & micke var så nöjda med brio happyn vi hade till Clara,  så varför inte köpa samma sort nu lixsom. Bra pris och man vet vad man får för pengarna. Clara hade en svart vagn så Blev så glad när jag hittade lite andra färger denna gång.

Meen så fick jag ett konstigt samtal häromdagen därifrån jag beställde vagnen att dom hade lite svårt med att leverera vagnen för chassit jag ville ha var slut överallt. 😕 Hon skyllde på att det hade blivit knas under julledigheterna och så.. så jäkla typiskt. Så nej, då blev det inte riktigt den vagnen. Blev en hel svart istället.
Känner mig lite missnöjd, men jag får piffa till den på andra vis!

Så idag kommer vagnen, hemlevererad dessutom. Skönt! 👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar