torsdag 20 november 2014

Sleepover

Det är redan slutet på veckan.. herregud. Veckorna går så otroligt fort. Men endå är det långt mellan lönerna, så konstigt.

Idag efter jag lämnat Clara på dagis fick det bli en liten handling på maxi. Scannern la av 2 ggr :/ Förstår inte.. det är ingen annans scanner som nånsin krånglar,  men varenda gång jag ska handla på förmiddagen så krånglar den jag tar. Så jävla märkligt. Nu har vi iaf beställt nya ica kort, om det skulle kunna vara nåt kommunikationsfel på mitt. (Tydligen så kan det vara det) För det är bra drygt när handlingen blir avbryten varenda gång om man måste göra om. Nää fy, tar så onödig tid!!

Iallafall.. Efter handlingen så åkte jag och hämtade min mor som fick följa med hem till oss, en liten sleepover dessutom. Så nu är ju Clara överlycklig som har en lekkamrat heela kvällen lång, haha!

Imorgon är det fredag, skönt. Dock är det inte lika kul med helg när man vet att man ska jobba hela helgen! Men men det är ju himla bra ob på helgerna iaf, och en fredag är alltid en fredag.
Lite god mat och efterrätt och så idol på det. Kanoners!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar