måndag 24 november 2014

Mondaay

Helgen har bestått av jobb för min del. Det var så himla lugnt i butiken, man blev riktigt riktigt rastlös emellanåt. Längesen det var så dött på en helg. Men det är ju det milda vädret som gört.  Hoppas det vänder snart och blir snööö. 

Jag har ju iofs inte bara jobbat i helgen, i fredags så hade vi Niklas här på middag, på lördagen blev vi bjudna på  middag hos Emil och frida & igår så fick vi tacos hos svärpäronen.  Kära nån så bortskämda vi blev denna helg! Inte mig emot, älskar spontana saker, lite fläng hit och dit och umgås med massa folk :) det är gött det!
När vinterhalvåret kommet och det blir mörkt vid 4 tiden så slutar man lixsom spontan besöka varann på kvällskvisten och det är så himla tråkigt. Varför gör man bara sånt på sommaren?
Det är därför som vintern är så vardagstråkig.. ändring på det!

Idag har Maria varit här och lekt med oss! Frida kom även förbi med lilla Tilda, man blir bra bebissugen kan jag lova! Har faktiskt inte känt suget efter en liten bebis igen, förens nu! Det sägs ju att det smittar av dig ;) vi får väl an se!

Imorgon är både jag och Clara lediga. Får se om det kanske blir en sväng till Thun's med mami.  Jag måste hitta mig en vinterjacka och känner för att åka till nåt lite roligt ställe. Får se vad det blir för något. Enligt väderleken så ska solen visa sig imorgon men det vågar man fanken inte hoppas på! Haha!

Näj nu är det snart Ensam mamma söker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar