tisdag 22 april 2014

Tisdag

Vardag igen, känns som påsken har varit hur låång som helst. Man utnyttjar ju verkligen dagarna när det är så fint väder. 
För min del har det varit jobb lördag & söndag + påskfirande på kvällarna. Fullt ös kan man säga. Igår var vi bara lediga & fixade hemma hela familjen. Emil och Raffe var här också. På eftermiddagen kom lina & Josef ut på lite fika. Det var såå längesen. Så äntligen styrde vi upp en fika, och äntligen fick jag se gravidmagen :) Det är ju så fint att vara gravid. Ibland blir man sugen på att ha den där magen. Bara för en liten stund.. Meen det får vänta. Är inte alls sugen på ett till barn för tillfället!! 
Tittade på lite kort på min facebook igår och hittade den här på Clara, så söt så man smälter! 
Gullunge! 

Just nu sitter jag och väntar på att få ett besök av sotaren. Innan två ska han ha varit här. Hoppas på det! Så man slipper känna sig så låst. Iofs är det ju fantastiskt sola väder idag så det går ingen nöd på mig! 

Camilla kom och hämtade Clara för en stund sen i sin cab ;) Gissa Om det var nån som blev lycklig! Haha! 
Får gå dit när sotar'n varit här! 

Hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar