måndag 26 augusti 2013

vab måndag


Japp, nu börjas det, hallelujah!

Claris började nysa som tusan i fredags när vi var på gränby! & såklart så bröt det ut under lördagen. Tok snorig & hängig. Baara för att man skulle iväg på kvällen. Men som tur var, så var mina föräldrar barnvakt hemma hos oss. Då känns allt lite bättre! :)
Såå idag är vi bara hemma och myser!

I lördags var bonn`gänget bjudna på kräftskiva hemma hos Jesper! Det var mycket treevligt. Tänk om alla kunde ha en sån fin loge som dom har. Superbra festlokal. Trappen upp där är ju dock lite farlig när alkoholen flödade. Hehe.. men inga olyckor vad jag vet! Jag kunde inte riiktigt slappna av ordentligt eftersom man visste vad som väntar en dagen efter! Men det kunde alla andra. Haha..

Så igår var jag rätt pigg, medans min karl seriöst låg i soffan från morgon till kväll. Så jäkla kul sällskap! Inte! Nästa helg är det inte en droppe av alkoholintaget. Måla klart huset är ett måste. Snart vänder väl det här underbara vädret och så blir det jätte kallt. Och då blir det ju inte så mkt gjort på utomhus fronten.

Nej nu är det lunchdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar