tisdag 13 augusti 2013

Dagen

Idag var första dagen för min lilla skrutt på dagis.. efter sommarlovet då! Allt hade gått så himla bra hela dagen :) jag hängde kvar i 20 min ungefär, sen fick jag en kram & en glad tjej sprang iväg och lekte! Sen vet man ju aldrig, ett litet bakslag kommer det säkert att bli, men det är väldigt skönt när första dagen går bra!
Efter lämningen åkte jag & frida å köpte lite fika sen svängde vi förbi Tussie en ett slag & det blev balkonghäng ett tag. Var även hemma hos min mor och hämtade claras vagn och då fick jag en suuuperfin ljuslykta :) min kära mamma har så underbar smak på inredning, love love




När vi kom hem på eftermiddagen så hann jag måla mitt nya lilla bord som jag införskaffade från svärföräldrarnas festlokal ihelgen :) gissa färgen.. Höhö. Vitt såklart!






Har grundat två ggr med ljusgrå, så nu ska bara 2 lager vitt på sen är det klart. Tummen upp för det!

Nu är det snart Allsång på skansen, sista för i år :( snart är hösten här, huvva..



- from my iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar