onsdag 25 maj 2011

Låång dag

Som rubriken låter tycker jag denna dag har varit extremt lång! Vi klev väl upp vid 9 tiden och sen vart allting väldigt segt, haha. Klockan går alldeles för fort på förmiddagarna. Frida och raffe kom väl strax efter tolv tror ja sen kom vi inte iväg härifrån förens 3 på eftermiddagen. Blir så när småttingarna går om varann med mat & sovtider! Iaf det blev en sväng upp till gränbyC, där mötte vi upp mamma och sen satt vi & fikade i 2 timmar :) Kvällen har spenderats hos Claras mormor & morfar! Hehe!

Lite shopping blev det, en beige kavaj. För hör & häpna på lördag kanske det blir utgåång!!!! Haha

Som jag känner just nu så är ja väldigt sugen och om planerna går som dom ska så kommer nog jag & Frida dra våra lurviga på staden. Den som vill får följa med, eller om de kanske redan är nån som ska ut? Hojta :)

Nu ska det minsann bli sängen!




Min lilla toka!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Men vad roligt!! Jag ska ut med några på jobbet på lördag så om vi har lite flyt så kanske vi syns ute iaf!? :) skoooj!

    SvaraRadera