tisdag 31 maj 2011

Fan, sitter och tänker lite på min vardag.. Haha! Jag har aldrig haft så mkt att göra som jag har nu. Det är ju sjukt. Man gör tammetusan nånting varje dag! Visst jag älskar att göra saker, är ju en väldigt rastlös människa, men önskade att jag kunde varva ner lite lättare. Det är dock svårt nu när det börjar bli sommar och vädret är så fantastiskt:) jag klagar inte, ja ä absolut inte bitter!! Hehe..

Idag har jag lekt med Frida, raffe & min mor. Vi har fikat pysslat och donat med en sak som pappa ska få på torsdag när det är kalas för honom! Det tog för sjutton hela dagen! puuuh. Och då är det inte klart än.

Imorgon är det onsdag, första juni! Redan juni, skulle ja vilja säga:) men ja gillart! Studenten för många, fin dag det! Själv ska jag & Clara på BVC besök på morgonen, sen får vi se vad dagen bjuder på:) det är kortvecka för Micke så han blir ledig tors, fred, lörd, sönd & måndag! Mygod! Man blir ju bortskämd att få ha han hemma så mkt! <3

Nu ska jag nog ta min dotra (som har tok deckat i bilbarnstolen) och börja pallra mig hemåt till vår andra hälft!

Tack & hej!




Ny pyjamas:)





Gulliga barn!! Så duktig så:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: