måndag 1 december 2014

Imponerad

Clara har äntligen slutat med napp nu när hon ska somna på kvällarna!! Helt imponerad av hur lätt det varit, hittills iallafall :)
Efter frukosten i fredags morse så ville lilla Clara leka med en kulpåse (som jag hade när jag var liten). Då fick hon ett litet ultimatum, "om du slutar med nappen så kan du få dom imorgon". "Absolut, det kan jag" sa hon... mhmm,  tänkte jag mest!

Men Clara var så lycklig hela fredagen och ville slå in alla nappar i ett paket som hon kan ge tomten på julafton. På kvällen sen när det var sleeptime,  så sa hon inte ett ljud om nappen och somnade utan problem. Sen dess har det gått som en dans på rosor! Så jäkla duktig unge! Blir verkligen imponerad :)
Hon har frågat 1 gång efter den men då sa jag "du har ju slutat med napp.."  Då skrattade hon mest & sa "ja just ja, jag glöömde".  Haha gullunge!

Så äntligen är nappen borta, nu blir tomtenissarna glada ;)

1 kommentar: