måndag 27 januari 2014

Lediga!

Måndag idag, vilket innebär ny vecka! Det går framåt.. Härligt! Dagis är stängt idag så claris och jag är hemma och lediga :) eller på förmiddagen var vi in mot staden en sväng. Handlade lite nödvändigheter och lite andra saker! Clara fick även en ny fönsterlampa toll hennes rum. Super fint blev det. Nu måste jag bara köpa en till, till andra fönstret. 


Jag försökte även att hitta en ny topp till kursen jag ska på på onsdag. Herregud, undra om jag provade varenda plagg som fanns inne på lindex. Haha, tänkte jag skulle hittat nåt på rean men icke. Tillslut hittade jag en jätte skön tröja, svart och vit randig blev det! Good! 

I vanlig ordning när löshåret åker ur så får jag ju lite småpanik över mitt korta & ofrisyriga hår. Såå.. En ny hårfärg var på sin plats. Lite slingor & en askblond på det 👍 skulle vilja ha några superduper tunna ljusa slingor till i, men det får vi ta lite senare. Känner mig rätt nöjd endå just nu :) 


Använder alltid  MOODs hårfärger. Billiga och bra! 

Nej nu är det dags för lite mystajm i soffan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar