torsdag 19 december 2013

Pippi hela daaaan

Satt mig i soffan precis efter en dags jobb. Pippi Långstrump på tv:n. Denna film rullar verkligen oofta här hemma nuförtiden & inte får man byta eller stänga av för då blir det ett herrans liv. Kära nån så less jag är på filmen.. Haha. Förhoppningsvis så får fröken en annan favorit snart. 

Måste försöka fixa inför julafton ihelgen när man är ledig. Jobbar hela dagen på måndag så då kommer man ju inte orka så mycket + att det är skönt om det mesta är gjort. I år ska vi fira med min släkt här hemma i huset :) Blir mysigt! 

Förra helgen så hade vi julbord på flustret med jobbet. Ett riktigt bra julbord faktiskt. Det var över mina förväntningar :) två brudar som höll i underhållningen och OM dom var grymma.. Tänk om man kunde sjunga som dom! Coolt. Kvällen var riktigt lyckad. Det var ju ca 1,5 år sen jag var på krogen och röjde.. Så på tiden kan man säga, hehe. 

Ska försöka få isäng Clara nu så man har en chans att slå in lite julklappar nångång. Hinns ju för sjutton aldrig med!! 

Goa jobbarkompisar!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar