tisdag 3 september 2013

Tiisdag

Idag gick det braa för min lilla tösabit på dagis. Hon ville iinte åka imorse.. Men sen väl där så gick det endå! Det skulle ju endå bli en kortis dag eftersom jag bara skulle på möte på jobbet!!

Träffade våran nya chef idag & blev bjudna på smarrig frukost! En frisk fläkt var hon, vilket behövs! Härlig utstrålning hade hon oxå.. Så det kommer nog bli jättebra! hoppas jag!

Efter dagis ringde vi min preggo vän Madde & frågade om hade tid för en fika & det hade hon! Så clara & jag pallrade oss dit & mös ett tag :) snaaart kommer bebis

Vi åkte hemåt vid middagstid & slängde ihop lite pannkakor. Camilla kom över för lite middag också. Sen vid sju tiden så kom mina föräldrar för en liten fika & leka med barnbarnet ;) haha. Clara fick en spis & en dock vagga. Helt till sig blev hon! Lagade mat hela kvällen :))

Men nu är det fasiken sovdags, för imorrn är det jobb & dagis på schemat!!



puusss!!

- from my iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar