söndag 8 juli 2012

liten update

Man kanske skulle skriva nåågra rader!

Igår var jag chaufför åt mina föräldrar & mina svärföräldrar för dom skulle på Nettan Hovbergs 50års fest :) Jag åkte oxå dit fast lite senare på kvällen. Riktigt roligt va det.. Så roligt & träffa massa folk som man inte sett på år & dar! Man blev ju inte alls sugen på att dricka, nej nej! Haha. Men man är ju glad idag att man var nykter :) landade i sängen vid halv fyra snåret! Men vi fick sovmorgon till klockan 10 idag av clarisen! HÄRLIGT!







Idag åkte jag & Clara in till gränby på fm, sen åkte vi till mina föräldrar & fika, sen ut till ulva kvarn & plockade lite jordgubbar. Nu har vi handlat lite middag & så kom micke precis så nu ska vi äta här hos mina päron :)








På onsdag eller torsdag drar vi iväg med en husvagn som vi lånat & ska spendera några nätter ute i Östhammar med lite släkt till mig! De kommer bli awesome! Nu får vi se om man trivs med husvagnslivet, haha :)


- Från iPhonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar