onsdag 28 december 2011

Grattis älskling

GRATTIS MIN FINA PÅ 27års dagen! Älskar dig!




Imorse mös vi lite i sängen & Micke öppnade lite paket! Så himla skönt att han är ledig den här veckan. Guld värt när man får mkt familjetid<3

Annars då, jo illamåendet sitter kvar än, förbannat jobbigt måste jag säga. Skit svårt att äta, vilket gör att man inte riktigt är på topp. Jag hatar det här kan jag säga. Vill bara att det ska va över & att jag ska få må bra!

Micke & Clara är nere hos Ak & Perra för att fira honom & Camilla lite, lite släkt är där & så! Synd att man inte kan joina, men lika bra att va hemma lite extra. Så jag roar mig med att titta på ice age 2 :) det är mkt bra på kanal 4 ikväll vilket är bra för min del!

Hej på er!!


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar